03.06.2022.
Измењен план јавних набавки за 2022. годину
08.02.2022.
План јавних набавки за 2022. годину
10.02.2021.
План јавних набавки за 2021. годину
05.03.2020.
Обавештење о закљученом уговору - ЈН 1/20 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
21.02.2020.
Одлука о додели уговора у поступку ЈН 1/20 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
05.02.2020.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/2020 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
02.12.2019.
Одлука о измени уговора у поступку ЈН 1.3.4/19 - Замена фасадне столарије
09.10.2019.
Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.3/19 - Санација хидроизолације равног крова зграде правосудних органа у Панчеву
08.10.2019.
Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.4/19 - Замена фасадне столарије
04.10.2019.
Одлука о додели уговора у поступку ЈН 1.3.4/19 - Замена фасадне столарије
02.10.2019.
Одлука о додели уговора у поступку ЈН 1.3.3/19 - Санација хидроизолације равног крова зграде правосудних органа у Панчеву
18.09.2019.
Питање и одговор у поступку ЈН 1.3.3/19 - Санација хидроизолације равног крова зграде правосудних органа у Панчеву
17.09.2019.
ЈАВНА НАБАВКА РАДОВА БРОЈ 1.3.4/19 - Замена фасадне столарије
16.09.2019.
ЈАВНА НАБАВКА РАДОВА БРОЈ 1.3.3/19 - Санација хидроизолације равног крова зграде правосудних органа у Панчеву
16.09.2019.
Обавештење о oбустави јавне набавке - Замена фасадне столарије
11.09.2019.
Одлука о oбустави јавне набавке - Замена фасадне столарије
04.09.2019.
Одлука о измени плана набавки за 2019
23.08.2019.
ЈАВНА НАБАВКА РАДОВА БРОЈ 1.3.2/19 - Замена фасадне столарије
20.08.2019.
Одлука о измени плана набавки за 2019
16.07.2019.
Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 3/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
01.07.2019.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 3/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
14.06.2019.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 3/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
14.06.2019.
Одлука о измени плана набавки за 2019
03.04.2019.
Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/19-1 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
19.03.2019.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/19-1 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
08.03.2019.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/19-1 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
06.03.2019.
Обавештење о обустави поступка ЈН бр.1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
28.02.2019.
Одлука о обустави поступка ЈН бр.1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
14.02.2019.
ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
13.02.2019.
Питање и појашњење одговора у поступку ЈН бр.1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
11.02.2019.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
07.02.2019.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/19 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
26.09.2018.
Обавештење о закљученом уговору - ЈН бр.5/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
14.09.2018.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 5/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
03.09.2018.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 5/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
11.04.2018.
Обавештење о закљученом уговору - ЈН бр.1/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
23.03.2018.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
02.03.2018.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/18 - Канцеларијски материјал и тонери за штампаче
26.09.2017.
Обавештење о закљученом уговору - ЈН бр.1.3.2./17-1 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
08.09.2017.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./17-1 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
03.08.2017.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/17-1 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
03.07.2017.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./17-1 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
20.06.2017.
Обавештење о обустави поступка ЈН бр.1.3.2/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
09.06.2017.
Одлука о обустави поступка ЈН бр.1.3.2/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
26.05.2017.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
21.04.2017.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
07.04.2017.
Обавештење о обустави поступка ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
22.03.2017.
Одлука о обустави поступка ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
17.03.2017.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
14.03.2017.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
10.03.2017.
ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА И ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1.3.1./17 - - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
10.03.2017.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
09.03.2017.
Питања и одговори у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
03.03.2017.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
01.03.2017.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
23.02.2017.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
21.02.2017.
ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1.3.1./17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву:
17.02.2017.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./17 - Замена прозора на десној бочној страни зграде правосудних органа у Панчеву
13.12.2016.
Обавештење о прихватању понуде - поправка службеног возила
13.12.2016.
Обавештење о прихватању понуде - ПП апарати
12.12.2016.
Обавештење о прихватању понуде - замена оштећених прозорских стакала
24.10.2016.
Обавештење о закљученом уговору - ЈН бр.1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
20.10.2016.
Обавештење о решењу Републичке комисије за заштиту права у поступцима јавних набавки за ЈН бр.1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
08.07.2016.
Обавештење о поднетом захтеву за заштиту права за ЈН бр.1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
22.06.2016.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
08.06.2016.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
03.06.2016.
ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
03.06.2016.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
03.06.2016.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
03.06.2016.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
02.06.2016.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
02.06.2016.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
31.05.2016.
Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./16 - Фасадерски и изолатерски радови
30.05.2016.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.2/16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
23.05.2016.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.2./16 - Замена прозора на предњој страни зграде правосудних органа у Панчеву
17.05.2016.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./16 - Фасадерски и изолатерски радови
19.04.2016.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1.3.1/16 од 18.04.2016.
08.04.2016.
ПРЕТХОДНО ОБАВЕШТЕЊЕ - Замена прозора на предњој страни зграде правосуднох органа у Панчеву
04.04.2016.
ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА И ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1.3.1./16 - Фасадерски и изолатерски радови
29.03.2016.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./16 - Фасадерски и изолатерски радови
16.03.2016.
Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/16 - Канцеларијски материјал
01.03.2016.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/16 - Канцеларијски материјал
10.02.2016.
ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1/16 - Канцеларијски материјал
17.09.2015.
Обавештење о закљученом уговору - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./15-1 - Фасадерски и изолатерски радови
31.08.2015.
Одлука о додели уговора - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./15-1 - Фасадерски и изолатерски радови
19.08.2015.
Преговарачки поступак са објављивањем позива за подношење понуде - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./15-1 - Фасадерски и изолатерски радови
17.08.2015.
Обавештење о oбустави поступка ЈН бр.1.3.1./15 - Фасадерски и изолатерски радови
07.08.2015.
Обавештење о закљученом уговору у поступку ЈН бр.2/15 од 08.07.2015.
13.07.2015.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.2/15 од 13.07.2015.
08.07.2015.
ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 2/15 - Рачунарска опрема
07.07.2015.
Обавештење о обустави поступка ЈНМВ 2/15 - рачунарска опрема
06.07.2015.
Измене у конкурсној документацији у поступку ЈН бр. 1.3.1./15 - Фасадерски и изолатерски радови
06.07.2015.
Питање, додатне информације и појашњење у поступку ЈН бр. 1.3.1./15 - Фасадерски и изолатерски радови
19.06.2015.
ОТВОРЕНИ ПОСТУПАК - ЈАВНА НАБАВКА БРОЈ 1.3.1./15 - Фасадерски и изолатерски радови
17.06.2015.
ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 2/15 - Рачунарска опрема
24.03.2015.
Обавештење о закљученом уговору у поступку јавне набавке бр.1/15 од 23.02.2015.
02.03.2015.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1/15 од 23.02.2015.
02.03.2015.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1/15 од 23.02.2015.
23.02.2015.
ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/15 - Канцеларијски материјал, тонери и фотокондуктори за штампаче
12.09.2014.
Обавештење о закљученом уговору у поступку јавне набавке бр.3/14 од 04.08.2014.
01.09.2014.
Обавештење о закљученом уговору у поступку јавне набавке бр.2/14 од 23.07.2014.
04.08.2014.
ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 3/14 - Рачунарска опрема
23.07.2014.
ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 2/14 - Јавна набавка радова-санација хидроизолације крова зграде Вишег суда у Панчеву
29.05.2014.
Обавештење о закљученом уговору у поступку јавне набавке бр.1/14 од 08.04.2014.
29.05.2014.
Обавештење о закључку Републичке Комисије за заштиту права у поступцима јавних набавки о поднетом захтеву за заштиту права за ЈН бр.1/14 од 08.04.2014.
25.04.2014.
Обавештење о поднетом захтеву за заштиту права за ЈН бр.1/14 од 08.04.2014.
14.04.2014.
Појашњење у вези са припремањем понуде за ЈН бр.1/14 од 08.04.2014.
14.04.2014.
Питање и одговор у поступку ЈН бр.1/14 од 08.04.2014.
10.04.2014.
Одговор на захтев упућен путем мejла дана 10.04.2014.године у смислу члана 20. Закона о jавним набавкама
08.04.2014.
ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/14 - канцеларијски материјал
03.04.2014.
ОБАВЕШТЕЊЕ О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/14 - канцеларијски материјал
19.02.2014.
ИЗМЕНЕ У КОНКУРСНОЈ ДОКУМЕНТАЦИЈИ, ПРОДУЖЕЊЕ РОКА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА И ПОЈАШЊЕЊЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/14 - канцеларијски материјал
12.02.2014.
ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ БРОЈ 1/14 - канцеларијски материјал